BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

10 Ekim 2011 Pazartesi

GÜZEL BİR HAFTASONU..........


   BU HAFTA SONU  DİĞER KARDEŞLERİM VE ANNEMLE BERABER  KARDEŞİM ÖZLEM DEYDİK.KARDEŞİM YENİ EVLİ VE HEP BERABER İLK OTURMAMIZ............DAVET SOFRASINI SİZLERLE DE PAYLAŞAYIM İSTEDİM.İKRAMLARIN HEPSİ BİRBİRİNDEN LEZİZDİ.
 AĞLAYAN KEK,
 PEYNİRLİ VE PATATESLİ BÖREKLER,
 MİNİK PİZZALAR,
                          KORNİŞON EŞLİĞİNDE KISIR VE
                          KURABİYE....HARİKAYDI...
SİZLER İÇİN KURABİYEYİ AYRI ÇEKTİM. TARÇIN,CEVİZ VE ÜZÜM EZİLEREK HARÇ YAPILIP KONULMUŞ. SÜPRİZ KURABİYE:)GÜZEL BİR HAFTA SONUYDU.KARDEŞİMİN ELLERİNE SAĞLIK DİYORUM YUVASINDA EŞİYLE BERABER HUZURLA , SAĞLIKLA VE MUTLULUKLA OTURMASINI TEMENNİ EDİYORUM.

2 yorum:

  1. wauuuww:))
    muhteşemmm bir sofra olmuş buu:)
    kardeşine mutlulukların enn güzelini diliyorumm...
    afiyet bal olsun hepinize...
    gönül dolusu sevgilerimle:)

    ayrıca o güzel ziyaretin ve görüşün için çok teşekkür ederim canım:)
    ama hala panelimde göremedim seni nedense:(

    YanıtlaSil
  2. tamamdır gülümm:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...