BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

17 Ekim 2011 Pazartesi

KÜÇÜK PRENSESİMİN DOĞUM GÜNÜ....








  Prensesim 8 yaşını doldurdu.Doğduğu dün gibi...Çocuklar, çabuk büyüyorlar....Zaman su gibi akıyor...Abisi başka şehirde okuduğu için yoktu...Bu nedenle pek tadı tuzu yoktu prensesimin,ama abisinin telefonu ile rahat bir uykuya daldı...Resimleri yeğenim çekti..Ben fotolarda açıyı pek yakalayamıyorum:)Kimseyi seslemedik o yüzden pek fazla ikramlıklar,hamur işi vs hazırlamadım.Ama teyzeleri unutmamış yeğenlerinin doğum günlerini geldiler sağ olsunlar...Sizlerle de paylaşmak istedim...Allah önce herkesin çocuklarına sonrada benim çocuklarıma hayırlı uzun ömür versin...Nice doğum günlerine....MELEĞİM,PRENSESİM İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ VARSIN SENİ ÇOK SEVİYORUZ.

       Doğum gününde yaş pastamız hazırdı:)Diğer pastalarımızı  ise akşam 6 dan sonra apar topar yaptım..Gündüz yeğenime bakıyorum.2,5 yaşında  annesi çalışıyor bu nedenle bana bırakıyorlar.Çocuklu olunca 1-2 saat içinde menü kısıtlı oldu.DÜĞME KURABİYE,MUFFİN KALIPLI KEK,MAYALI BÖREK,ELMA TATLISI İLE SINIRLADIM.Tarifleri.... o kadar yorgunum ki ,daha sonra yazarım inşallah...:)









  

3 yorum:

  1. ne hoooş bir ismi warmış prensesinizinn.:))
    sağlıklı bir ömür dliyorum fıstığıma:)
    anneciğininde yine hamaratlığı üstünde imiş:)
    afiyet bal olsun...
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. allah hayırlı uzun ömürler versin inşallah masanızda çok güzel görünüyor ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. prensese nice yaşlar dilerim. sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...