BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

6 Ekim 2011 Perşembe

ŞEKER PANCARI TURŞUSU:










          


  ŞEKER PANCARI TURŞUSU:  
  Şeker pancarını  yukarıda gördüğünüz şekli ile haşladım.Tabi haşlamadan önce temizce yıkanmalı isteyen kabuklarını soyup öylede haşlayabilir ancak kalın kabuklu olduğu için bana zor geldiğinden ben yıkayıp,haşlayıp öyle soydum kabuklarını bu çok daha pratik:)Soyduktan sonra dilimlenerek yenilebilir harika doğal tatlı sizlere:)Yada doğranarak soğuk suda su birkaç kez değiştirilerek bekletilir.Böylelikle tatlısı çıkarılır.Sarımsak,tuz,sirke pancarın miktarına göre ölçülendirilerek kavanoz veya bidona turşusu kurulabilir.2 günde hemen turşunuz hazır. Özellikle bulgur pilavı ile sofraya çok yakıştırdığım bir turşu dur.

9 yorum:

  1. Çok güzel, hiç tadını bilmediğim bir lezzet ama rastlarsam alıcam ve tadıcam elinize sağlık..
    Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. 1 kiloluk kavanoza ne kadar sirke tuz koymaliyiz

    YanıtlaSil
  3. Ben de yapıyorum pancar turşusunu sevenler için çok güzel...ellerinize sağlık çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  4. Benden yeri deniyeceğim yapabilirsem

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize saglık bende şimdi yapicam inşallah guzel olur

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize saglık bende şimdi yapicam inşallah guzel olur

    YanıtlaSil
  7. Nereden alabiliriz

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...