BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

11 Ocak 2012 Çarşamba

KARNABAHAR KIZARTMA..


    Küçük kızımın beni yormadan yediği tek sebze yemeği dersem herhalde abartmamış olurum...Kışın sıkça yaparım ..Ara açıldı mı hemen prensesim ister ve iştahla yer..Kızartma biraz sağlıksız olsa da bizim evde yenilen tek halidir karnabaharın..

               
              YAPILIŞI:


      1 Adet karnabahar,çiçeklerine ayrılır,temizce yıkanarak tuzlu suda 7-8 dakika haşlanır.
   1 bardak süt, 1 yumurta,3 yemek kaşığı un  çırpılarak karnabahar çiçekleri bu karışıma bulanarak  yağda kızartılır.
   Kağıt havlu üzerine alınarak yağı alınan karnabaharların üzerine  daha sonra sarımsaklı yoğurt dökülerek servis yapılır.
  Yoğurtlu resim çekmeyi unuttum:))
  Sevgiler.........

19 yorum:

  1. Ne kadar leziz gözüküyor acıktım:)

    YanıtlaSil
  2. hımmmm
    harika gözüküyor ellerine sağlık:))
    afiyet olsun:)))

    YanıtlaSil
  3. karnabaharın en sevilen hali..
    :)
    ellerine sağlık canım.
    harika görünüyor.
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. ohh afiyet olsun doya doya yarasın kızına:)
    sevgiler..canımm

    YanıtlaSil
  5. Bende bu tarifi yeni ögrendim ve iki kez yaptım :) evdekiler çok sevdi.

    Ellerine saglık birincim, ayrıca kızının karnabahar sevmesi çok güzel bir şey..

    YanıtlaSil
  6. kızartma ama bende çok seviyorum:) ellerine emeklerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  7. ahhh ahhhh çok sevmeme rağmen oğlum ve kocişim yüzünden hasret kaldığım bu sebze...ama yarın pazardan ilk alacaklar listesine girdi sayende, ben yapar yerim kız yemesinler. sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  8. Kızartma ama çok lezzetli.Kızım da çok sever.Sık sık yaparım.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ayyy sizin sayfayı gezince iştahım kabarıyo valla :) çok harika görünüolar karnabaharın bu halini hiç denemedim annem sulu yapar genelde birazcık patatesle beraber o da güzl ama başka hiç denemedi :(

    YanıtlaSil
  10. Karnıbahar yemeyen çok kişi bu şekilde bayılarak yiyor,ellerine sağlık,harika:)

    YanıtlaSil
  11. Canım dün biz de bunu yedik :) Üstüne de sarımsaklı yoğurt. Güzel oluyor evet. Ellerine sağlık... Yaz gelse de karışık kızartma yapsak :) Bol domates soslu, azcık ta sirke damlatılmış olsun :) Öpüyorum canım.,

    YanıtlaSil
  12. Çok çekici görünüyor. Elinize sağlık.
    10 dk haşlamak çok değil mi?

    YanıtlaSil
  13. ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ BAYILIRIM KARNIBAHAR KIZARTMASINA,ARA ARADA YAPARIM ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

    YanıtlaSil
  14. Karnıbaharın her hali bayıla bayıla yerim.

    Kızartması da pek güzel oluyor ama napalım :))

    Ellerine emeklerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  15. ellerinize sağlık bizdede çok sevilir bu yemek:)

    YanıtlaSil
  16. Malesef ben karnıbaharı bayıla bayıla yemem. Ama bu haliyle yerim:)) Eline sağlık

    YanıtlaSil
  17. Selamünaleyküm Hayırlı cumalar
    Allah'a emanet ol..

    YanıtlaSil
  18. Ellerine saglik canim afiyetler olsun .Bende bu hafta kizartim karnibahari cok güzel oluyor seviyorum bende cok .

    YanıtlaSil
  19. Ben çok severim ama eşim hayatta yemez.O yüzden hasretim desem?

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...