BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

7 Kasım 2012 Çarşamba

HAFTA SONUNDAN...




     Hafta sonu elmalar toplandı,çimenler biçildi..Bahçemiz kışa hazırlandı:)Küçük kızımın elinden tırmık hiç düşmedi öylece babasının biçtiği çimenleri topladı.Bir kelebek gibi oradan oraya uçtu durdu gün boyu:)Bende onlar için bahçede sacda palamut kızarttım,yanında salata yaptım. Palamutu kızartma olarak denemek isterseniz buyrun :))


      Palamutları balıkçıdan dilimlenmiş şekilde almıştık.Bol su ile yıkayıp,kağıt havlunun üzerine alarak sularını süzdürdüm. Tuz, rendelenmiş 2-3 diş sarımsak ,karabiber çok az kimyon ve pul biber ile harmanlayarak mısır ununa bulayıp az yağda iki yüzü de kızarana dek pişirdim.Yanında salata ile servis yaptım.Afiyet olsun..





 Buda güz gülüm:)Açmak için sonbaharı beklemiş.
   Hayatınızda ki her şeyin  gönlünüze göre olması dileklerimle..
                    HOŞÇA KALIN:))

19 yorum:

  1. Eşimle dua ediyoruz yaşlanmadan henüz gençken şu beton yığınlarının arasından çıkıp göl kenarında yeşillikler içinde mustakil bir evimiz olsun diye... Siz lutfa mazhar olmuş kullardansınız ki bahçeli bol ağaçlı bir evde oturuyorsunuz MaşAllah... Bu arada saçda palamutun tadına doyum olmaz eminim ellerine sağlıık...

    YanıtlaSil
  2. Afiyetle yiyin elmalarınızı arkadaşım şifa olsun...palamut enfes görünüyor,yanında turşu da varmıydı?

    YanıtlaSil
  3. Maşaallah Allah afiyetinizi arttırsın inşaallah bize de nasib olur. Ben de hep Tekirdağ veya Adapazarı'ndan çiftlik evi istiyorum. Nasip olur hayırlısı ile inşaallah..
    Ben palamutu sarmısaklı da hiç yemedim güzeldir herhalde!
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. var mıdır ki müstakil bahçe içinde oturmak kadar güzeli..:)
    keşke yakın olaydık gülüm,bi an kanatlanıp uçasım geldi oraya.
    ağız tadınız daim olsun canım..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  5. Canım elmalara bayıldım maşallah.Bizimde hayalimiz emeklilikten sonra Rabbim nasip ederse
    köyde bahçeli ev yapmak ve kendi sebze ve meyvemizi yetiştirmek:)))Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ŞİFA OLSUN ARKADAŞIM...
    HERŞEY ÇOK GÜZEL...

    BALIKLARDA SÜPER GÖRÜNÜYOR...
    ELLERİNİZE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  7. Nasıl imrendim nasıl..O kırmızı elmalardan istiyorum:))Afiyetler olsun.Palamutu bende kızarmış severim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar, ellerinize, emeğinize sağlık. herşey çok güzel elmalar, yemekler ve güz gülü harika görünüyorlar.Paylaşım için teşekkürler.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  9. O bahçede ben de olmak istiyorum bir gün. Doğa sevgisini çocuklar küçükken aşılamak çok güzel. Yoksa bilgisayarın başından kalkıpta bahçeye bile çıkmazlar :( Balığın da elmaların da bir harika. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Güzel yorum ve dilekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum,Allah hayalinize göre istediğiniz evde yaşamayı nasip eder inşallah. Kim bilir belki bir gün gelirsiniz size elmalarımdan ikram edebilirim:))Selamlar:)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir gün olmuş balıklarda ye beni diyor

    YanıtlaSil
  12. Oy oy oy ne büyük zevk
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. elmalar harika afiyet olsun canım balıklarda nefis görünüyor ellerine sağlık ah ah günün birinde bizimde bahçeli bir evimiz olur umarım

    YanıtlaSil
  14. off off birincim kıskandım ama biraz :))müstakil bir ev şirin bir bahçe emeklilik hayalim:))diyeceksinki nerden emekli oluyosun ev hanımlığındanmı:))her şey harika gözüküyor canım elmalar ,bahçedeki balık ziyafeti afiyet şekerler olsun canım tatlı kızımıda öpüyorum ne güzel babsına yardımda etmiş bak:))selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Birincim insanın ağaçlarının olduğu bir bahçesinin olması harika bişey. Elmalara bayıldım ya, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  16. ne güzel bir gün olmuş ama eminim yorulmuşsunuzdur... sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Herşey çok güzel, çok sıcak. Güz gülüne bayıldım.

    YanıtlaSil
  18. merhaba arkadaşım

    bahçen,yemeklerin yorumların harika herşey gölünce olsun sıkı takipteyim

    YanıtlaSil
  19. Size afiyetler olsun canım,
    yeni şablonun kışa uygun olmuş pek güzel olmuş ,sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...