BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

10 Aralık 2012 Pazartesi

TEPSİ TAVUK

     Günaydın:))
   Bugün tembel yemeği yaptım.Başka işlere yoğunlaşınca lezzeti ile yenilebilen ama oldukça pratik bir yemek hazırladım.Parça tavukları yoğurt,salça,pul biber,tuz,kekik,sarımsak ve zeytinyağı ile harmanlayarak tepsiye koydum streçleyip  1-2 saat buzdolabında bekletip sosunu iyice çekmesini sağladıktan sonra 1 su bardağı su ilave ederek fırına kendi haline pişmeye bıraktım.180 derece fırında 35 dakika pişirdim.Yanına pilav,patates püresi,kızarmış patates,salata  gibi ağız tadınıza ne uyarsa onunla servis yapabilirsiniz.Ben  yanında bol salata ve pilav ile servis yaptım.Afiyet olsun..
   
            Hayatınızda ki her şeyin gönlünüze göre olması dileklerimle..
                                                                                    HOŞÇA KALIN:))

22 yorum:

  1. hem pratik hem leziz ne güzel düşünmüşsün ellerine sağlık afiyet olsun canım
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler .Bu günde ne pişirsem derdinde kurtadınız.Mutlu günler:)

    YanıtlaSil
  3. ooooh ooooh çok gürünüyor valla...
    canım ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Tembel yemeği demeyelim de pratik yemek diyelim. :) Eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Bazen böyle tembel yemekleri en lezzetlisi oluyor.. Suyuna ekmeği bana bana yemek nasıl keyifli olmuştur.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Bende bugün bu tembel yemeğinden yapsam iyi olucak..
    Hem tembelim hem grip..:))
    Ellerine sağlık canım..
    Nefiss görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Hani bazen çok sıkışırızya hemen bir yemek yapmak lazım gelir. İşte o zaman keyifle yapılabilecek bir tavuk yemeği bu tarif Birincim. Ben denicem ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık arkadaşım ben yoğurt ile terbiye edilmiş tavuğu çok severim nefis olmuştur.

    YanıtlaSil
  9. cok istah acici gözüküyor
    ellerine saglik
    :-))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık arkadaşım çok nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  11. Şahane gözüküyor,ellerinize sağlık çok severim hele de fırında yapılınca...

    YanıtlaSil
  12. Cok sahane muhtesem. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  13. o tembel yemeğinden arada bende yapıyorum :)her gün de ağır yemek olmaz değil mi,arada tembellik yapmak gerek:)eline sağlık canım...

    YanıtlaSil
  14. niye tembel yemeği olsun arkadaşım ,sonuçta bir emek var . ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  15. Tavuğun en sevdiğim hallerindendir. Ama şu streçi direk gıdaların üzerine sarmayalım lütfen, ben de yapıyorum özellikle patlıcanı bütün közleyin sarın streçe, streçi çıkarırken bütün kabuğu alıyor muntazam şekilde. Ama gene dünyanın yasakladığı bir şey internette özendirilerek bize kakalandı. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. bende yoğun günlerimde bu yemeğe sığınırım :)Allahtan seviliyorda itiraz eden olmuyor, ben yanına önerdiklerinin hepsini seviyorum ama püre başı çeker,ellerine sağlık arkadaşım afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  17. BEN DE AYNI SOSLA FAKAT SU KOYMADAN PİŞİRİYORUM BEN DAHA MI TEMBELİM ACABA :)))
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  18. Günaydın canım tavuk bizim evde çok sevilir bende çeşit çeşit yapmaya çalışırım ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. öğlen için yemeğim hazır ellerine sağlık canımcım:)

    YanıtlaSil
  20. Tembel yemeğini çok severim ben. Aynı bu tarifi pişirme torbasında pişirdiğimde oluyor. İçine dilim patates te koyuyorum. Biraz da soğan halkaları. Çok lezzetli. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  21. Bir tavuk obur olarak bayıldımm, ellerine sağlık canım,

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...