BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

2 Ekim 2014 Perşembe

BAYRAM TATLILARI


Hayırlı sabahlar..Sayfama hoş geldiniz sevgili okurlarım.
     Bayramda hangi tatlıyı yapsam diyenlere,öneri olması açısından arşivimde bulunan şerbetli ve sütlü tatlıların linklerini bu  postta  toplayarak paylaşmıştım.Sizlere kolaylık olması bakımından yayınımı tekrar güncelliyorum.Umarım  kararsız kalanlara bir fikir verir, yardımcı olurum.
Tariflerine  isimlerin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

ŞERBETLİ TATLILAR




SÜTLÜ TATLILAR








HOŞÇAKALIN:))

3 yorum:

  1. Sağlıkla, neşeyle geçen bir bayram dileğiyle, bayramın kutlu olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Birincim çok iyi oldu tatlıları paylaşman ben bu bayram basit bir tatlı yapmıştım ama yarın senin tariflerinden birini denemek istiyorum. Ellerine sağlık ve iyi bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Oyyy oyyy birbirinde güzeller..yemede yanında yat...O kadar...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...