BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

27 Mayıs 2014 Salı

HAFTA SONUNDAN

   Günaydın,hayırlı sabahlar..Sayfama hoş geldiniz..Bu aralar bloguma fazla vakit ayıramadım ama inanın hiç boş durmuyor koşturuyorum zaman yetmiyor..Bu hafta sonu evde ki dış cephe çalışmalarının bitmesi ile bahçede ki çimen ve yonca ile  dışarıda ki ağaçların diplerinde çıkan yabani otlar temizlendi.Eşimle bahçemizle ilgilenmekten ayrı  bir keyif alıyoruz.Tek tek bütün ağaçlarla,bitkilerle uğraşmak yorucu olduğu gibi bir o kadarda inanılmaz güzel..Tam işlerimizi bitirmiştik ki yağmur gökten boşalırcasına yağarak bahçemizi yıkadı.Doğa kendini temizliyor,ağaçlar,otlar tüm bitkiler daha yeşerdi sanki..
  Domates ,biber  fideleri ,fasulyeler,marul,dereotu,yeşil soğan ve maydanozlarım her geçen gün daha da büyümeye başladı.Dış cephe yapılırken ve sonrası ile yağmur sırasında ve sonrasında çektiğim fotoğraflarla bahçem...





Rabbim her güzelliği ve nimeti bizler için yaratmış,hamd olsun verdiği nimetlere binlerce kez şükretsek yinede az gelir.
Hepinize sağlıklı,hayırlı ve huzurlu günler geçirmenizi diliyorum.
HOŞÇA KALIN:))

5 yorum:

  1. ne güzel , ne büyük mutluluk sebeplerinden biri, bahçeli bir ev ne iyi gelir insana. hayırla, sağlıkla, huzurla dolsun eviniz, bahçeniz, gönlünüz. hepimizin inşeAllah.

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylık versin zor işler bunlar yani dış cephe kaplamasından bahsediyorum...ister istemez ev de karışmıştır...ben 15 gün uğraştım badana temizlik işleriyle ,çok yorucu...ama toprakla uğraşmak dinlendiriyor insanı,bahçeniz çok güzel olmuş,bahçe ürünlerini ağız tadıyla yemek nasip etsin rabbim ,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Kıskandım :( ben burada betonların içinde çürüyorum.. ne mutlu doğayla iç içe yaşıyorsunuz..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yeşillikler arasında yaşamak canım.çok şanslısın.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çok zor işlere girişmişsiniz Birsencim ama çok güzel olmuş ayrıca imrendim meyveyi sebzeyi görünce ne güzeldir taze taze dalından koparıp yemek Maşallah diyeyim nazar değmesin.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...