BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

3 Temmuz 2014 Perşembe

PATATESLİ YUMURTA

Hayırlı sabahlar:))Blogumda ilk yılımda iftar menüleri,ikinci yılımda sahur menüleri paylaşmıştım.Bu sene ise arşivimde daha önce bulunmayan  Ramazan ayına özel sahur ya da iftarda yapılabilecek tariflerle sizleri karşılamak istiyorum.Bugün sahur için çok güzel  alternatif olabilecek nefis bir tarifle geldim.Pratik ve tok tutacağına inanıyorum.Ayrıca sabah kahvaltıları için,özellikle hafta sonu kahvaltılarında yapılabilecek bir tarif.


MALZEMELER:                                               
2 adet patates,
2 yumurta,tuz,karabiber,pul biber
1 tatlı kaşığı tere yağı,
patatesleri kızartmak için 1 bardak zeytinyağı YAPILIŞI:Soyup yıkayarak küp doğradığımız patatesleri kızartalım.Yapışmaz yüzeyli tavaya tere yağını koyalım,eridikten sonra patatesleri  ilave edelim.2 adet yumurtayı  bir kasede  baharatları ekleyip çırparak patateslerin üzerinden dökelim.Kısık ateşte 3-4 dakika yumurtalar pişene dek bekleyelim.Servis tabağına alarak yanında domates,salatalık ile servis yapalım.Afiyet olsun.
    İftar menü önerileri için, BURAYA
Sahur menü önerileri içinse BURAYA bakabilirsiniz.



           Sağlıkla,hayırlı Ramazanlar..

HOŞÇA KALIN:))

7 yorum:

  1. en sevdiğim ,bayılırım :) eline sağlık canım hayırlı sahurlar...

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    ellerine sağlık. Benim gibi patates sevdalısı için nefis bir görüntü.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Çok severim çok ta yaparım sahurda da çok doyurucu olur ellerine sağlık Birsen.

    YanıtlaSil
  4. patetesin her türlüsünü çok severim canım.yumurtalıda harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. aa.. bak ben akşam haşlanmış patatesle yaptım sahurda. birazda kaşar katarak. bu akşam da böyle yapayım, çok tok tutuyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık sunum bile iştah açıyor. Harika görünüyor..

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle çok severim Birincim ve Ramazandan önce çok sık yapardık ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...