BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

20 Ekim 2014 Pazartesi

KÜÇÜK KIZIMIN DOĞUM GÜNÜ MASASI VE MARSHMALLOWLU İKRAMLIKLAR

Cuma günü akşam yani 17 Ekim'de evimizin küçük prensesi Esila'nın doğum gününü kutladık.Sağ olsunlar teyzeleri,amcaları ve kuzenleri hatırlamışlar hep bir aradaydık.Doğum günü hazırlığı yapmak isteyen okuyucularıma menü önerisi  ve bizim için de güzel bir akşamın anısı olarak arşivimde yerini alsın diyerek paylaşıyorum.

                                                               
                                                            Masamın görüntüsü


 Menüde:
Yaş pasta,
Çocuklar için lolipoplar,
Zeytinyağlı biber dolması,
Milföyden peynirli börek,
Peynirli kol böreği,
Çikolata soslu pratik pastalar,
Bükme milföy çubuklar,
Kalpli kurabiye(un kurabiyesi tarifiyle hazırladım)
Marshmallowlu ikramlıklar vardı.

 
      Sayfamda daha önce tarifini yayınlamış olduğum lezzetlerin tariflerine resimlerin yanındaki isimlerinden tıklayarak ulaşabilirsiniz.



                                                    Milföyden Peynirli Börek






(Un kurabiyesi tarifimle hamuru yoğurup kalpli kalıplarla keserek damla çikolata yapıştırıp fırınladım)
                                           
                                                             Milföyden Bükme Çubuklar


 MARSHMALLOWLU İKRAMLIKLAR
HAZIRLANIŞI:
  Daha önce bir arkadaşımın çocuğunun doğum gününde görmüştüm masaya yakışan çocukların ilgisini çeken bir ikramlık,doğum günü için değişik ilginç tarif arayan okuyucularıma tavsiye ediyorum.İçi marshmallowlu dışı çikolata kaplı bisküvilerin üzerine marshmallowları yerleştirerek kürdan yardımı ile tutturuyoruz.Marshmallowların üzerine hazır çikolata sosunu bir tabağa damlatıp kürdan yardımı ile göz,dudak çiziyoruz. Marshmallowları A101 den temin edebilirsiniz.Renkli bonibon drajeleri servis tabağının tabanına serpiştiriyoruz hepsi bu:))Afiyet olsun..


              Hayatınızda ki her şeyin hakkınızda hayırlı olması ve sağlık dileklerimle...
                                                                                              HOŞÇA KALIN:))

16 yorum:

  1. Nice mutlu güzel yıllara, masa da süper ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. menü çok güzel canım.ellerine sağlık.esila ya nice sağlıklı seneler dilerim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle kuzunun doğum günü kutlu olsun. Sağlıkla, neşeyle geçen bir yıl olsun inşAllah.
    Çok güzel bir sofra olmuş. Ellerine sağlık. Marshmallowlara bittimm.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. ne güzelde ismi varmış, nice mutlu yaşları olsun, sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ne hoş olmuş Marshmallowlar, nice yaşlara kızınıza

    YanıtlaSil
  6. Birsen nice sağlıklı mutlu yıllar diliyorum güzel kızına ismi çok güzel bu arada çokta anlamlı adı gibi güzel bir ömrü olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu yıllara ! masa guzel olmuş, özellikle marshmalloulu ikramlığı beyendim ! ))

    YanıtlaSil
  8. Nice mutlu yıllara, yaşı uzun bahtı güzel olsun kuzununu, ikramlarda hepsi birbirinden güzel, menü süper, bir ay sonra kızımın doğumgünü var, menü listeye alındı :))

    YanıtlaSil
  9. Herşey harika olmuş nice güzel yaşlar dilerim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. kızçenin doğumgünüsü kutlu olsun rabbim sağlıklı mutlu bir ömür versin esila ilk kez duyduğum bir isim anlamını merak ettim ikramlarrın hepsi de çok güzel görünüyor ellerine sağlık eminim esila da çok mutlu olmuştur :)selam ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Sayfama hoş geldiniz arkadaşlar,iyi dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Selam ve sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  12. marsmalalw tabağı enfes olmuş .HErşey çok güzel görünüyor. Mutlu yıllar diliyorum ayrıca. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  13. harika bir masa hazırlamışsın birsen. marshmollow tarifin çok güzel benim de bir tane var bekliyorum kızımın doğum gününü yapmak için. dediğin gibi çocuklar kendilerine özel olanı çok seviyor.
    iyi ki doğmuşsun ESİLA , mutlu yıllar güzel kız.

    YanıtlaSil
  14. Ben geç kaldım kusura bakma canım...Esilanın doğum gününü kutlar tatlı yanaklarından öperim...herşey gönlünce olsun...İkramlıklar harika seninde ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  15. mutlu yıllar küçük tatlı kıza:) ve sevgili annesine:))

    YanıtlaSil
  16. Bende kızımın doğum günü hazırlıklarına başladım lolipop ve marsmellowlar harika faydalı oldu teşekkürler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...