BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

2 Ocak 2015 Cuma

YOĞURTLU KURU BİBER KIZARTMASI


    Hayırlı Cumalar..Peygamber efendimizin doğum günü olan Mevlid Kandili bu gece ...Yılın ilk kandili olan Mevlid Kandilinde  dua ederek ibadetle geçirmeye çalışalım,fazileti bol bir geceden yararlanmak cümlemize nasip olur inşallah.Bu gün ve gecede bol bol   Salat-ı Şerife çekelim ve Hatm-i Şerif okuyalım.Mevlam mükafatını verir inşallah.


YOĞURTLU KURU BİBER KIZARTMASI


 Yazın kurutup kışa hazırladığım sebzeleri bugünlerde kullanmaya başladım.Kurutulmuş olsa da biberler şu andaki taze biberlerden kat be kat daha lezzetli.Kuruturken özellikle acı ve tatlı biber karışık kurutmuştum.
   Kişi sayısına göre yeterli  miktarda ki biberler yıkanarak az su ile 4-5 dakika haşlanır,suyu süzdürülür.Tavaya çok az zeytinyağı konularak biberler 2-3 dakika sotelenir.Sarımsaklı yoğurt ve pul biber dökülerek servis yapılır.Afiyet olsun..

     
   Allah'ın rahmeti ve bereketi sizinle olsun.Makamınız Firdevs,dualarınız kabul kandiliniz mübarek olsun...Selam ve dua ile...

6 yorum:

  1. bak şimdi canım çekti çok severim ki ben bunu :)

    YanıtlaSil
  2. Bloga emek vermiş arkadaşlarımı ararken size de rastladım. Bir teşekkür etmeden ayrılmak istemedim. Devamı olan, samimi duygularını katarak birbirimize destek olabileceğimiz paylaşımlarda buluşmak üzere.. Dostlarınız ile birlikte bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bu arada tam bir kış yemeği. Bayılırım. Çok canım istedi :( http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 
ALLAH 'ın
Rahmeti Bereketi Merhameti Şevkati Üzerinize Olsun. Hayırlı cumalar ve hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  5. Ablamm yeni yılın ve kandilin mübarek olsun, ailenle sağlıklı nice güzel kandiller nice güzel seneler dilerim ellerinden öpüyorum sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. tarif için çok teşekkürler, haşlanmasını gerektiğini bilmiyordum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...